Tervetuloa tutustumaan Vuosaaren Eläkkeensaajat ry:n kotisivuihin ja toimintaamme.

Olemme aktiivinen ja vireä noin 330 eläkeläisen yhdistys, joka on toiminut Vuosaaressa vuodesta 1981. Olemme Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL ry:n jäsen. Toimimme myös aktiivisesti EKL:n Helsingin piirijärjestössä.

Toimintamme on monipuolista runsaine harrastus- kerhoineen sekä retki, matka ja kulttuuririentoineen. Järjestämiimme tapahtumiin sekä muuhun toimintaamme tutustut klikkaamalla ylhäällä olevia eri otsikoita. Kerhojemme tiedot näet klikkaamalla Kerhot-sivua ja sen jälkeen ao. kerhon nimeä.

Kokoonnumme viikkotapaamisiin tiistaisin kello 14.00 Vuosaaren kirkon seurakuntasaliin, Satamasaarentie 7, paitsi touko - elokuussa ja joulukuussa. Ohjelmassa on vuoroin huvia ja asiaa, omien harrastus- ryhmiemme ja ulkopuolisten esiintyjien esittämää ohjelmaa tai mielenkiintoisia eläkeläisiä kiinnostavia asiantuntija-alustuksia eri aiheista.

Jäsenenämme tutustut uusiin ihmisiin ja harrastuksiin, olet mukana mielenkiintoisilla retkillä ja kulttuuri- tapahtumissa, saat vaikutuskanavan alueesi asioihin, saat lomakotipalveluja edulliseen jäsenhintaan jne.

Tule mukaan - ota rohkeasti yhteyttä.